Jakie cechy powinien mieć film reklamowy i dlaczego warto w niego zainwestować?

Dziś wiele firm stawia na wideo. Treści rzecz jasna są ważne, ale trzeba powiedzieć sobie to jasno: internauci są niecierpliwi i zdecydowanie o wiele bardziej wolą oglądać filmy video niż czytać. Potwierdzają to statystyki. Dla nas jest to jasny sygnał w którą stronę pójść i jakie metody wykorzystać, by zareklamować produkty naszej firmy. W filmie reklamowym będziemy musieli położyć nacisk na to, by pokazać użyteczność i sposób zastosowania naszego produktu. Odbiorca filmu po jego obejrzeniu musi zapragnąć posiadania naszego produktu. Oto czym musimy się kierować tworząc film reklamowy.

O czym musimy pamiętać tworząc film reklamowy?

Dobry film reklamowy na pewno powinien posiadać slogan reklamowy, który łatwo wpada w ucho, oprócz sloganu film reklamowy musi mieć również dobrze dobrany podkład muzyczny. W materiale można łączyć rzeczywiste ujęcia z animacjami 2D lub 3D. Niezbędna jest jakość materiału. Film powinien być zrealizowany tylko i wyłącznie profesjonalnym sprzętem. Tutaj znajdziemy agencję filmową, która profesjonalnie wykonuje powierzone jej zadania: http://pink-media.pl/. Warto również dodatkowo oświetlić plan. Pamiętajmy, że nie ma ludzi niefotogenicznych, jest tylko złe światło. Nade wszystko jednak, niezbędny jest scenariusz filmu. Nie warto na pewno spieszyć się z jego opracowaniem.

Film reklamowy- dlaczego warto go mieć?

Film reklamowy powinna posiadać każda firma. Jest to świetny sposób na dotarcie do wielu potencjalnych klientów, możemy go umieszczać nie tylko na swojej stronie internetowej, ale także na portalach społecznościowych takich jak Facebook czy kanałach jak YouTube. Oprócz tego, że dotrze do wielu odbiorców to jeszcze sprzyja tworzeniu pozytywnego wizerunku marki.

Dodaj komentarz