Jakie są sposoby mobilnego rozliczenia online?

Polacy coraz chętniej robią zakupy w sieci. Wygodę takiego sposobu realizacji transakcji cenimy sonie tak bardzo, że nie ograniczamy się już tylko do wykonywania ich przed ekranem komputera w zaciszu domowym. W końcu dzisiaj wszyscy jesteśmy w nieustannym ruchu, dlatego każdą wolną chwilę pomiędzy domem a pracą chcemy przeznaczyć na załatwienie zalegających spraw. Świetną możliwością zagospodarowania tych chwil „pomiędzy” jest korzystanie z płatności mobilnych, które pozwalają na przeprowadzenie szybkiej transakcji za pomocą smartfonu w autobusie czy w parku.

Każdy z nas korzysta z sieci co dzień. Zarówno w pracy, w domu, czy w wolnej chwili w kawiarni, większość czasu spędzamy na prowadzeniu korespondencji, załatwianiu ważnych spraw, kupowaniu produktów oraz opłacaniu rachunków. Jednocześnie nie rozstajemy się z naszym smartfonem. A zatem tylko kwestią czasu było opracowanie rozwiązań mobilnych, które umożliwią dokonanie płatności w sieci. W tej chwili korzystanie z mobilnych płatności staje się coraz powszechniejsze. W odpowiedzi na te rosnące potrzeby Dotpay zapewnia swoim klientom możliwość realizacji transakcji za pomocą telefonu.

Jakie mobilne aplikacje są w ofercie?
Dotpay oferuje możliwość korzystania z takich aplikacji mobilnych jak m-Pay, Sky Cash i BLIK Mobile. Pierwsza z nich umożliwia realizowanie różnych płatności za pomocą telefonu. Zakup jest realizowany poprzez wprowadzenie numeru, wygenerowanego przez dostawcę oraz potwierdzenie transakcji według instrukcji wyświetlanych przez aplikację. Jest to zatem rodzaj wirtualnej portmonetki. Druga aplikacja to Sky Casch, a więc system płatności na telefon komórkowy. Użytkownik zakłada specjalne konto portmonetki SkyCash, które można doładować w dowolnej chwili. Aplikacja pozwala na zakup biletu do kina lub na komunikację miejską. Z kolei BLIK Mobile to system w pełni zintegrowany z Dotpay. Zezwala on na dokonywanie e-płatności bez konieczności logowania się do systemu bankowego użytkownika. Do realizacji transakcji będziemy potrzebować tylko jednego kodu. 

Wspieranie mobilnych kanałów sprzedaży 
Takie rozwiązania Dotpay wprowadziło dla rozwiązań WEB jak również dla natywnych aplikacji mobilnych. Pierwsza z nich to responsywna bramka płatności. Oznacza to system działający w technologii RWD, czyli Responsive Web Design. Pozwala na automatyczne rozpoznanie i dostosowanie panelu administracyjnego sprzedawcy do wielkości urządzenia klienta. Drugie rozwiązanie to biblioteki mobilne Dotpay, a więc gotowe biblioteki zwane Software Development Kit. Za ich pomocą sprzedawca może szybko zaimplementować płatności w aplikacji.

Zobacz również