Dotpay i fundacje

Niewielu na świecie jest altruistów, ale wiele osób, które chcą świecić przykładem niekoniecznie inwestując w to pieniądze. Największe polskie firmy od roku do roku organizują masę imprez charytatywnych, zbiórek i działań pro społecznych, które mają pomóc tym, którzy są w największej potrzebnie. Dzisiaj chcemy Wam pokazać, jak Dotpay pomógł fundacjom i organizacjom pozarządowym, choć nie zainwestował w to więcej, niż planował.

Dotpay sprawił, że fundacje mogą pracować w weekend

Największy operator błyskawicznych przelewów online sprawił, że każda fundacja i organizacja pozarządowa może przyjmować darowizny nawet w weekend i prowadzić raporty sprzedaży / bilanse. Kiedyś nie było takiej możliwości. Każdy darczyńca musiał dokonywać tradycyjnych przelewów, które docierały na konto fundacji po kilku dniach, co tworzyło nieporządek w dokumentacji. W chwili obecnej każdy z nas może za pośrednictwem konta Dotpay przelać wybraną sumę na cele charytatywne i pieniądze zostaną zaksięgowane u odbiorcy na kilka chwil po zrealizowaniu przelewu.

Prosty rachunek - wydatki i zysk

To nie jedyna nowość, która usprawniła pracę organizacjom pozarządowym. One same w sobie pomagają, ale muszą się też z czegoś utrzymywać. Usługa SMS Premium Rate kierowane jest do osób, które chcą wysłać płatnego sms celem zasilenia subkonta fundacji. Dzięki temu organizacja ma przejrzyste księgi rachunkowe gdzie rozróżniane są dary na funkcjonowanie firmy, jak również dary dla najbardziej potrzebujących.

Inni powinni brać przykład

Choć Dotpay nie do końca celowo przyczynił się do usprawnienia pracy organizacjom pozarządowym, chwali się takie akcje jak powyższa. To pokazuje, że operatorzy finansowi nie liczą tylko na zysk własny, lecz również swoich klientów. Jeśli inne marki będą brały przykład z Dotpay, to fundacje i organizacje charytatywne będą skuteczniejsze i efektywniejsze, niż kiedykolwiek wcześniej.

Zobacz również