Czy dostosowałeś swój sklep do oczekiwań klientów?

​Czy Twój sklep internetowy jest przyjazny dla klientów międzynarodowych? Czy dbasz o responsywność swojej witryny oraz metody płatności? Mamy koniec pierwszego kwartału, a więc czas, w którym powinieneś się zastanowić, czy Twój sklep jest przygotowany do sprzedaży. Porównaj wyniki sprzedaży z przed roku i wróć do naszej lektury.

Rok 2016 pod znakiem m-zakupów

Zapewne Twoja witryna jest responsywna, ale jeśli nie do końca zadbałeś o ten aspekt - nie będziesz mógł prowadzić sprzedaży poprzez urządzenia mobilne. W tym roku aż 90% m-kupujących deklaruje, że dokonają przynajmniej jednego zakupu mobilnego. Twój sklep powinien być zatem przygotowany na wszystko. Jeśli nie wprowadziłeś responsywnych bramek płatności, to koniecznie się nad takim rozwiązaniem zastanów.

Responsywna bramka płatności dotyczy głównie urządzeń mobilnych. To prosty panel klienta, który umożliwia błyskawiczną płatność. Powinieneś zadbać o aplikacje mobilne, które zainstalujesz na swojej stronie internetowej. Ma się ona łączyć z klientami mobilnymi i usprawniać ich zakupy.

Przygotuj się, zanim Twój klient wybierze konkurencję

Co zrobi klient, jeśli nie dasz mu tego, czego on oczekuje? Wybierze się do Twojej konkurencji i zapewne tam zostanie. Twoim celem na rok bieżący powinna być płatność mobilna. Pamiętaj, że blisko 33 procent ruchu w Internecie generują użytkownicy urządzeń mobilnych. Z roku na rok ten odsetek będzie rósł, dlatego mobilność witryny powinna być dla Ciebie kluczowa.

Twój sklep internetowy nigdy nie będzie w pełni skończony, ponieważ stale należy szukać kolejnych rozwiązań, które usprawnią sprzedaż. Myśl nad innowacyjnymi porównywarkami produktów i zaoferuj klientom wiele kanałów płatności. Jeśli Ty zadbasz o swoich konsumentów, to oni zadbają o Twój portfel.

Zobacz również